Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Koaliciona osveta istorije

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 30 jun 2012 11:48
fristajlo
Korektna i vrlo tačna analiza stanja.
No, osvrnuo bih se na jednu rečenicu...
oslonjena na već dobrano istrošenu političku harizmu njenog stranačkog lidera
Postaje mi iritantno tako često upotrebljavanje ove (već) floskule. Naime, Tadićeva harizma, o kojoj se toliko govori, realno- ne postoji. On je jedan vrlo prosečan, osrednji kapacitet, isfabrikovan do "harizme" medijima, koji su u to uložili mnogo truda i novca, i zasenili samo- prostotu. Svako, iole misleći, sviđao mu se Tadić ili ne- ne vidi ništa izuzetno u ovom čoveku, sem nadprosečne- prosečnosti.
Jer, samo zato je i bio to što je bio i tu gde je bio; neko zaista "harizmatičan" ne bi trpeo da mu se radi to što mu se radilo toliko dugo. On je marioneta mnogima; preko njega i funkcija koje je obavljao završeni su mnogi "poslovi", pričinjena strahovita šteta državi i narodu, i krajnje je vreme da se raskrinka ta fatamorgana o Tadiću, kao izuzetnom.
Jer, neko sa harizmom ne bi trpeo te konce...
Preporuke:
92
0
2 subota, 30 jun 2012 12:00
Jd
Odluka Dacica da promeni koalicionog partnera svedoci o njegovoj politickoj ( i da li samo politickoj) ljigavosti. Poneo se po principu- ko da vise. On bi prisao i crnom djavolu da bi ostvario licne ambicije. Isto vazi i za Vucica koji bi paktirao sa svakim sa kojim u koaliciji moze da formira vladu. I svakoj budali je jasno da su u pitanju stranacki a pre svega licni interesi a ne program za spas zemlje, ideologija i patriotizam. Drugim recima, pohlepa za vlascu i privilegijama koje ona donosi. Mislim da od loseg ulazimo u gore. Gospodinu Dacicu a i Vucicu ovo moze da bude pocetak kraja politicke karijere. Kazem politicke sa velikom rezervom jer se ne radi o ozbiljnoj politici i ozbiljnim politicarima.
Preporuke:
27
34
3 subota, 30 jun 2012 12:02
Karl Marks-naš duhovni vođa
Žilav je i lukav srbski patriotizam.
Preporuke:
29
5
4 subota, 30 jun 2012 12:36
Anta
Stvari su, sto se tice politike u Srbiji vrlo proste... sa jedne strane imamo one koji smatraju da ne mozemo protiv celog sveta, sila boga ne moli, vazno je da meni bude dobro...i one koji smatraju da su reci kao patriotizam, cast, pravda vredne i da ih se ne treba odricati.... ovi prvi su znacajno nadjacali ove druge...
Potpuno je nevazno da li ove prve predvodi i zastupa DS SPS SNS...
Preporuke:
36
3
5 subota, 30 jun 2012 12:46
Puki
Pre 4 godine, posle izbora, bila je "prirodna" koalicija SRS, SPS i DSS. Onda su se umešali oni koji su se umešali, Tadić je kao predsednik pravio šou i SPS je zarad ulaska u Soc. Internacionalu (ha!,ha!,ha!), rasturio "prirodnu" koaliciju, svi su ih hvalili zbog toga, oni su postali nosioci evropskih integracija, sve im je zaboravljeno, oprošteno (ako je imalo šta da im se oprašta!?). Treba se samo setiti ponašanja Alimpića u Beogradu i izbora Đilasa. Sve je to bilo legitimno, normalno, najbolje za Srbiju. SRS, kao najjača stranka, je ostala kratkih rukava. Onda se veći deo radikala "opametio", shvatio da danas u Evropi važe samo reči,reči,reči, pa su i oni nabavili neku knjigu u kojima su nabrojane evropska vrednosti (ha!,ha!,ha!) i počeli da pričaju priče i bajke prema knjizi. Rezultat na izborima je isti kao pre 4 godine, ali sada su sve partije proevropske, a lideri su dragi srcu Brisela i gđe Keti, kao i ambasadora u Srbiji. A narod? Šta taj narod još hoće? Glasao je, dosta mu je!
Preporuke:
48
2
6 subota, 30 jun 2012 13:51
Milan, Novi Sad
@FristajloSjajan komentar! Slažem se u potpunosti. Nije mi jasno šta je to konkretno Tadić uradio da mu se stalno pripisuje navodna harizma. Možda činjenica da njegovi spin majstori konstantno udaraju na najniže grane i na najprizemnije podilaženje i "vaćarenje" naroda. Svaka njegova izborna kampanja deluje kao montipajtonovska satira jedne normalne izborne kampanje. Od njegovih tragikomičnih obećanja o stotinama hiljada radnih mesta, preko "energičnih" grimasa na naslovnici do muže krava diljem Srbije. Vrhinac komedije je njegova izjava o tome kako ne poseduje ništa do kolekcije knjiga. Živi bili pa videli. Možda će već njegovi potomci da nam se podiče neobično velikom imovinom koja je nastala nošenjem gajbica i pisanjem knjiga.Meni jedna stvar nije jasna - veruje li neko iskreno da bilo ko od naših političara ičestvuje u svinjariji zvanoj srpska počitika zbog ideala? Zar bi se iko izložio takvim poniženjima da cilj nije jako isplativ?
Preporuke:
54
2
7 subota, 30 jun 2012 15:07
...
U toku vladavine prodemokratskih i proevropskih stranaka od 2000
.

Šta tro ima u stranakam DOSa demokrtasko?Nema ništa.I proevropsko?Takođe ništa osim naprasne ljubavi prema homosksualcima.
Preporuke:
53
1
8 subota, 30 jun 2012 16:35
Beli Orao
@Jd. Vaš komentar svedoči o Vašoj nainosti. Ivica nikad nije bio demokrata, niti sa njima. Niti će biti.
Preporuke:
18
1
9 subota, 30 jun 2012 17:05
Aleksandar
Dacic je kriv sto je ostavio "na čistini Demokratsku stranku da plati najveću cenu njihove koalicije"? Svasta, pa SPS nije bila nesto bitna u toj koaliciji. Tadic je obavljao posao na diktatorski nacin. I ako postoji iko kome DS treba da se zahvali sto sad ima da "placa neku cenu" i verovatno (nadajmo se) nacisto propadne kao partija (poput Vukove SPO) to je Tadic i njegova narcisoidna koncepcija upravljanja partijom i drzavom.
Preporuke:
41
1
10 subota, 30 jun 2012 20:32
@jd
Odluka Dacica da promeni koalicionog partnera svedoci o njegovoj politickoj ( i da li samo politickoj) ljigavosti. Poneo se po principu- ko da vise.


Ako je nekad bio ljigav, to je bio ore 4 godine, kada se slizao sa DS.
I izdao sve principe na kojima SPS počiva.
Slizao se sa onima koji su mu šefa poslali ubcama.
Koji komadaju Srbiju.
Uništiše poslednje ostatke kakve-takve socijalne pravde.
Preporuke:
34
1
11 nedelja, 01 jul 2012 04:00
Gordana
Potpuno se slazem sa autorom da je Tadic veoma prosecan. Kamo srece da se drzao te svoje prosecnosti, postedeo bi Srbiju svih steta koje je pocinio u svojim "uzletima"poslusnicke snishodljivosti na EU putu.Kapitalne "bisere" mu niko i nikada nemoze oprostitui - Ststut Vojvodine,Odustajanje od deklaracije o Kosovu,Deklaracija o Srebrenici,...i slicne odluke koje ce generacijama veoma tesko da se popravljaju.
Nasa sumorna stvarnost je da ,od IZGLASANIH likova, Dacic predstavlja najbolje resenje za premijera?!I to je jedan od pogubnih rezultata BT.Niko pametan,sposoban,strucan, (i sto je najvaznije)sa patriotskom vizijom nije mogao da se afirmise u "direktorskom", nadobudnom rezimu.
Mozda treba proanalizirati kako je i zasto Putin u Rusiji (i pored svoje vizualne prosecnosti)osvojio neslucenu podrsku i popularnost svog naroda!Ni svi svetski spin maheri nemogu tu nista da promene!
VRATO JE DOSTOJANSTVO SVOM NARODU!
Preporuke:
15
1
12 nedelja, 01 jul 2012 10:56
Za Gordanu
Poredjenje Rusije i Srbije i Putina sa bilo kojim rukovodiocem Srbije i u bilo kom domenu je obicna glupost.
Preporuke:
12
0
13 nedelja, 01 jul 2012 11:30
@Gordana
Potpuno se slazem sa autorom da je Tadic veoma prosecan


Ne slažem se. Nego ispodprosečan.
Od kad znam za sebe, nisam video političara sa tako praznim rečenicama.

Uostalom, zar iz njegove DS nije potkla fraza za njega:
"BT je kao Koka kola, dobro se prodaje a niko ne zna zašto."
Preporuke:
13
0
14 nedelja, 01 jul 2012 11:32
Gordana
Naravno da nisam poredila Rusiju i njene lidere sa Srbojom. Naravno da su neuporedivi! Poenta je u vracanju osnovnog ljudskog i nacionalnog dostojanstva, na sta ima prava svaka nacija, bez obzira na svoju velicinu i snagu.
Jesu li nasi evropejci bar pokusali da urade nesto za nase nacionalno dostojanstvo?Zdusno su ucestvovali u ponizenjima koja su kreirana sa zapada u koji nas toliko guraju.
Preporuke:
12
0
15 nedelja, 01 jul 2012 17:51
Simo
Fristajlo, ja sa zadovoljstvom poklonih Vam svoj glas.
Ni kraćeg ni sažetijeg komentara. Prosjek i ništa više, sve drugo je goli marketing.
Preporuke:
11
0
16 nedelja, 01 jul 2012 21:50
seljak bezemljaš
Gospodine Fristajlo, pridružujem se gospodinu Simi.
Preporuke:
8
0
17 ponedeljak, 02 jul 2012 06:53
Dragan
Iz redova DS i njihove koalicije se najcesce cuje kako ce nova vlada morati da zamrzne plate i penzije.Naravno,niko od njih nije bio spreman da krene od svog kabineta,da predlozi restriiktivne mere stednje,da smanje svoj vozni park,da se ukinu drzavni sekretari,sve vladine agencije i kancelarije,da se napravi usteda u toj preglomaznoj masineriji,a ne na teret ovog jadnog naroda,koji ne moze ni da prezivi sa tim platama i penzijama
Preporuke:
9
0
18 ponedeljak, 02 jul 2012 06:54
Jasmina
Srbija i njeni gradjani ce izaci iz krize jedino sa SNS-om i vladom koju ce oni predvoditi! Danas ne moze biti bolje,ako na vlasti ostanu svi oni koji su nas doveli u ovakvu situaciju,a pri tome jos i izgubili izbore!
Preporuke:
5
1
19 ponedeljak, 02 jul 2012 06:54
Dana
Definitivno,oni koji su predlozili povecanje PDV-a nisu ni mislili na gradjane.Njih uopste nije ni zanimalo kako ce to uticati na njihov standard,zato,sto njima i nije stalo do gradjana,vec do sopstvenog interesa,a to je da se nadju jos jedan mandat u vlasti...pa,cak i to protiv volje gradjana!
Preporuke:
8
0
20 ponedeljak, 02 jul 2012 06:55
Jova
Jedina vlada sa kojom bi i narodu i Srbiji bilo dobro, jeste vlada SNS-a.
Preporuke:
3
4
21 ponedeljak, 02 jul 2012 06:56
Sele
Narod je progledao,zar su na to zaboravili?!
Preporuke:
4
1
22 ponedeljak, 02 jul 2012 06:57
Milka
Narod im je pokazao put u istoriju!
Preporuke:
4
1
23 ponedeljak, 02 jul 2012 06:57
Vlada
Narod je glasao naprednjake da predvode buducu vlast!
Preporuke:
3
1
24 ponedeljak, 02 jul 2012 06:58
Vojka
Od demokrata smo na sve navikli...povecanja PDV-a,zamrzavanje plata i penzija,navikli smo i na to da se ne mire sa izbornim neuspehom,pa bi nas sada opet doveli u situaciju da nam ukinu i vazduh!
Preporuke:
5
0
25 ponedeljak, 02 jul 2012 06:58
Bora
Srbija je demokratama rekla "NE"...
Preporuke:
4
0
26 ponedeljak, 02 jul 2012 06:59
Dikica
Odavno su nam poznate te mere stednje,koje pogadjaju jedino gradjane...
Preporuke:
4
0
27 ponedeljak, 02 jul 2012 06:59
Bale
Ipak,vladu treba da formiraju oni koji su izbore dobili i koji imaju plan stednje koji nece ugroziti i ovako los standard nasih gradjana,ali ce reforme stednje sprovesti kroz javne nabavke,kroz smanjenje velikog broja administracije pri vladi,kroz ukidanje raznih privilegija funkcionera...
Preporuke:
3
0
28 ponedeljak, 02 jul 2012 07:01
Bilja
Ovo je jedini pokazatelj,da ce se ispostovati volja naroda,iskazana na prethodnim izborima!
Preporuke:
4
0
29 ponedeljak, 02 jul 2012 11:37
Lapovac
Dajte gospodo da naš bes i preostalu energiju više preusmerimo na budućnost, da malo više ističemo šta bi smo hteli i da pokušamo da definišemo okvire za ponašanje političara preko kojih nećemo kao do sada da im tolerišemo. I naravno da smislimo načine za njihovo adekvatno kažnjavanje kad ne ispunjavaju što su obećavali. Ma nisu oni bre naša deca, da vičemo na njih kad brljaju i da im uvek to opraštamo pod lažnom pretnjom da je to poslednji put.
Preporuke:
2
0
30 utorak, 03 jul 2012 13:47
Dušan Kovačev
Za razliku od Dinkićevaca, SPS ipak svoje neuspehe nije nikad pripisivala DS-u, niti je, učestvujući u vlasti izigravala opoziciju. Sama DS je, na zaprepašćenje javnosti, pre četiri godine promovisala i podržavala ulazak SPS-a u evropsku socijalističku internacionalu i poverila joj (još nerazgrađenu) javnu bezbednost. Sve uprkos "užasu od socijalista" i "povratka u devedesete" koji je do vladao diskursom DS. Danas nam je standard blizak početku devedesetih, ali za to nije odgovoran SPS, već polimorfno političko društvo koje formalno okuplja Dinkić - oni 12 godina u kontinuitetu vladaju ekonomijom. Problem je u tome što je DS njih sve vreme bespogovorno podržavao. Jedino su njih dva puta prevarili i oduzeli im vlast uvalivši javnosti tezu da je DS odgovorna za sve (i 2004. i 2012. godine). Glavni problem DS su ekonomisti, koji su do posle 2008. godine Tadića držali u ubeđenju da krize neće biti, a potom se nisu suprotstavili štetnoj politici Dinkića.
Preporuke:
3
0
31 utorak, 03 jul 2012 13:52
Dušan Kovačev
Osim toga, rekao bih da se preuveličava značaj političke apstinencije. U Evropi je to bio hroničan problem daleko pre prerastanja EEZ u EU. Pogledajte samo hrvatsku, kao primer. Ako se ne varam, svega 16 posto glasača je glasalo za ulazak te države u EU, a nikom ne pada na pamet da pravi problem oko toga što nije više od 50% glasača odlučilo o statusnoj promeni zemlje. Pravi problem je, međutim, što niko neće da vidi stvarnost u EU, a naročito ne njenu budućnost.
Preporuke:
4
0
32 četvrtak, 05 jul 2012 21:17
Nenad
Iako se načelno slažem sa autorom, mislim da je potrebno još jednom naglasiti da su parlamentarni izbori bili i tehnički neregulerni i prostački pokradeni.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner